2011-04-02 | 13:45:32

.

Jag är jäte dålig på att blogga jag vet.
Men jag har ibland bara inte lust att göra de så..
Men jag ska försöka bli bättre :)
Imorse åkte Tara hem kl.07.30 .. :P
Gaanska tidigt och så.. Så jag va jäätte trött ^^
Sen så gick jag upp igen och somna om och sov till 12 typ.
Sen gick jag upp och då hade vi gäster här och jag  kom ner i pyjamas och
såg att dom va där och bah oj ..
Så gick jag in i vardagsrummet och kolla lite på MTV :)
Sen gick jag ut endå och åt frukost ;)
sommras jag och Tara va ute och rodde och försökte fiska men de gick inte så bra :P
// Julia
1 Kommentarer
Andrea / Materiellt.blogg.se:

Sv: en sony a200 :)

2011-04-02 | 20:50:37
URL: http://materiellt.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: