2011-04-03 | 20:34:00

jag = bäst

Inte för att skryta, för 3 månader sen, kunde jag ingenting, nu har jag fått mitt första bälte !!
Det här är ju jag och min snyggaste familj som alla klarade att få bättre bälten, fast jag var bäst, ( säger vi .. )
Men nästa gång , ska jag få GULT ! och då klår jag min lillebror också.. surt !
Han äger mig..
Men idag var vi på vårlägger, det var igår också, men orka träna 2 hela dagar, jag var slut efter en..
I slutet av dagen var det " garderingen " och det var jätteläskigt ! alla var nervösa och man gjorde fel på saker man bara kunde !
Fast jag blandade inte ihop nått så jag kan namnen nu !! :D :D
Men alla klarade att gå upp till rött, så 3 månader tog det för oss att sluta vara nybörjare dårå..
Fast det är inte varje gång man klarar att gardera sig.. såg jag på andra..  :P
//Tara
2 Kommentarer
(c) iingetnaamn:

shululuu, hoppas du mår toppen !

det är så att jag skulle veta hur DU förklarar ett ord.

så min fråga är, har du lust att klicka dig in på min blogg & kolla vilket ord det är, och sedan förklara för mig?

om du inte är intresserad så får jag be om ursäkt,

ha en bra kväll & sov gott ♥

2011-04-03 | 23:28:09
URL: http://iingetnaamn.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg:



sv: kul att du är med och tävlar om klockan :D

2011-04-04 | 00:54:07
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: