2011-02-22 | 21:56:32

22 februari

Hej !
Idag har jag varit i skolan. Hade en sen dag så jag är väldigt trött just nu ..
Men först hade vi Skol IF. Sen hade vi matte, spanska sen MA/NO igen och sist svenksa.
Våran MA/NO lektion är typ lite mer än 2 timmar och det är ganska jobbigt att sitta still men de går ;)

Och så har jag haft utvecklingssamtal efter skolan och det gick jätte bra faktist !
Fast jag fick sitta i 2 timmar och vänta på att de skulle vara för att jag hade inte hunnit med någon buss så
att jag skulle komma i tid. Det va ganska tråkigt ..
Så jag satt och läste och fixade naglarna och sov lite faktist :P
Men sen kom mamma och så hade vi samtalet och jag fick faktist för det mesta bra omdöme.
Det enda dåliga var typ att jag är ganska dålig på att visa att jag faktist kan vara smart eller nåt sont
där sa hon. ;) 
Så jag kunde pusta ut så jag slapp vara nervös ;)
Jag är alltid jätte nervös inför utvecklingssamtal :P Jag vet inte varför men jag är de endå ;)
Fast sen åkte jag och mamma och handla mat och banan så jag kunde göra smoothie eftersom
vi inte hade banan hemma. Fast när vi kom hem visade de sej att vi hade nästan ingen yoghurt.
Då blev jag väldigt sur .. Men de finns lite så bara jag kan kanske få ;)
Lite taskigt mot mamma o pappa men dom får klara sej ;)
Ska gå och duscha så bye ! :)


// Julia.

0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: