2011-02-25 | 21:15:00

Dagen, del 1 av ?

Boy and girl just had sex.
Girl: Ever met someone as hot as me in bed? ;p
Boy: Uhmm...Yeah just the one.
Girl: Ohh... :(
Boy: Yeah she's got the same hair colour.
Girl: ... Boy: Same surname. Lives at this address. Looks a lot like you!
Girl: Awwww...That's so sw..
Boy: Yeah your mum's awesome.

idag så var jag iallafall i skolan,
och inte för att skryta men på fotbollen träffade jag målet först när man fick gå när man träffat det ;)
var lite stolt iallafall, sen sprang jag till bussen och mötte Julia i berga,
sen tog vi tåget till täby där vi träffade vivi och så gick vi till MD.
När vi var där kom Agnes och sa hej till mig när vi stod i olika köer och tävlade om vilken som skulle kommas fram först :P
Jag skriker ju såklart för jag blev skrämd, tror ni inte alla på MD stirrar på mig ?
jag skämdes och skrttade oich alla "mina kompisar" gick bort och låtsades inte känna mig :(
Även Julia :P
Man förstår jhu itne varför :S
sen så fettade julia och jag åt en glass och dom andra NADA---
dom snodde från julia hela tiden som åt totalt
3 cheeseburgare,
1 milkshake
och en glass ( MCfurry )
Hur som helst så snodde Agnes från Julia  hela tiden och när hon druckit upp halva fick vit resten av
milkshaken och jag bara satt och drack jättelänge :P
Sen så gick vivi för hon skulle hem
Vivi hade dessutom opererat bort leverfläckar så hon var helt borta !!
Efter bedövningen alltså :S

sen var vi på HM i en timme och provade kläder vid skorna och istället för att prova dom så satte vi på
kläderna över dom andra och verkligen flytta in på HM :S

fortsättning följer :O
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: