2011-02-20 | 20:31:46

Hemma

Hej hej !
Idag så har jag varit hos Agnes med Vivi och Agnes ;)
Vi har typ inge gjort så jätte mycket men igår var vi 3 i Täby me Julia L, Ludde och Jonas.
Jag mötte faktist Elin och Emma där :D
Finns länk till deras blogg " Ellminas"
Sen mötte jag Olivia, Alva och deras kompis Andrea ;)

Sen köpte jag lösnaglar som men gör själv med gele på kicks :)
Och en mascara till min syster på Lindex :)

Sen åkte vi till Berga och satt inne i centrumet, fast det va bara Ica som va öppet.
Sen gick vi ut och väntade på att jag skulle till Agnes och Vivi skulle först hem och käka.
När jag va hos Agnes så käka vi och jag fixade mina naglar och lite så ;)
Sen kom Vivi och då kollade vi på Remember me.
Sjukt bra film asso !
Fast sen typ gick vi och la oss .. ;)
På morronen så typ låg vi i sängen jäte länge framför datan.
Sen fixade jag Agnes naglar så att hon också fick franskmanikyrgrej ;)

Sen fick jag skjuts till berga och tog bussen hem.
Så nu sitter jag här och har ganska tråkigt :P
Är väldigt trött ;)


hehe jääteev dålig bild men jag hade ingen bättre på den hästen :)

// Julia .

2 Kommentarer
已知 Mohammedi Al-debis™:

Om 1 - 3 dagar avslutar fototävlingen 2011.

Glöm inte att fixa fler röster till din bild.



Direktlänk till tävlingen:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/february/utkast-feb-16-2011.html

2011-02-21 | 20:45:09
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Ruby♥:

vilken av bilderna i headern e er favvo??;)

2011-02-21 | 22:22:56
URL: http://bibitto.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: