2011-02-24 | 22:32:03

Idag , PS jag fyllde år

God kväll / buenos ?
så idag har jag varit i skolan, tråk, fast jag hade strumpbyxor och glömde strumpor till idrotten, FAIL stämpel.
Sen efter skolan ( slutade 45 !! min tidigare eftersom vi hade NO och vi labba och man fick gå när man var klar,
fast Estelle och Moa blev utslängda för dom hade för mycket i provrören ..
Sen så åkte jag till stationen, sen till täby för jag skulle träffa elin :)
Sen i täby tog det en halvtimme till Elin tror jag, okej runt 40 min eller nått, för jag är dålig på att höra förklaringar
och jag fick gå ungefär 2 km till busshållplatsen när jag fattat var den var ;)
Sen så var det faktiskt första gången jag var hemma hos Elin och vi hälsade på hennes kaniner, katter,
prata lite och så satt vi lite och lyssnade på min brorsa när han pratade :P
Jag var där i 40 min ungefär sen åkte jag med buss till täby station, men jag skulle av vid nån busshållplats på G
och så gick jag av och så fort jag kom ut upptäckte jag att det var fel busshållplats så jag hoppade in igen medans
dörrarna höll på att stängas, lättpanik känsla..
Sen så gick jag fram och frågade en tant om jag var på väg till en buss till tåget och hon sa nej, så tror ni man får panik ??
Sen så säger hon att man kan gå till det så jag var på rätt buss iallafall :P
Sen spå skulle jag träffa julia som nu var i berga och gick på tåget, så vi skulle
gå av mellan stationerna nånstans och träffas, vem tror ni går på fel tåg, jo jag !!
Jag gick på ett snabbtåg så Julai går av och mitt tåg åker förbi henne :O
Sen så kom hon till berga efter iallafall och då gick vi till min mormor och åt en jättegod soppa :)
Sen spå gick vi tills statiol där min pappa skulle hämta oss till träningen :)
och jag skämdes ihjäl när jag skulle be om ett glas vatten till kakorna, men jag vet inte riktigt vrf  ;)
ska ta och duscha sen somnar jag :P
saknar allt som tillhör det förflutna
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: