2011-02-06 | 19:13:45

Idag !

Tjabba !
Idag så har jag varit me Tara ;)
Först vaknade vi åt frukost och allt dedär ;)
Sen åkte vi till hennes karate, det såg jätte roligt ut xD
Fast jag vill inte börja ;)
Förästen min engelskalärare går i samma klass som Tara :P

Men sen så åkte vi till Baggis för jag skulle få rida Baggis :D
Han va jäätte snäll :) Fast dom drog iväg en gång :P
Men sen så åkte vi hem och kollade på läskig film !
Den va verkligen jätte läskig :P
Fast efter kollade vi på en rolig film ;) Jag blir alltid så mörkrädd efter läskiga filmer ;)
Fast jag är bara rädd en stund sen har jag glömt filmen :P

Oh juste Tiger är min nu !! :D



Borde ha lagt upp en bild på Tiger men har inga bra på den här inloggningen :/
En gammal bild från Fjärilshuset :)

// Julia

1 Kommentarer
Lova:

härlig dag :)

fortsatt trevlig söndag !

kram,

2011-02-06 | 19:26:54
URL: http://thegirlintown.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: