2011-02-15 | 22:01:54

jäätte trött ..

Idag har man varit i skolan och haft lite tråkigt har varit trött nästan hela dan.
Fast på tisdag ska jag ha ett X-tra utvecklingssamtal .. :/
Hoppas att det kommer gå bra !

Men efter skolan så fick jag prata med mamma om dedära att jag inte riktigt skötte mej i skolan typ :/
Fast jag ska bättra mej !
Men sen så duscha jag, åt och fixa mej sen åkte jag till gården.
Jag skulle vara där med Alicia och Elin som kom lite senare.
Fast jag råkade missa busen för den kom 5 över istället för 10 över .. :/
Men jag fick skjuts av pappa ;)

Sen va jag där ett tag och spela biljard, och kolla på film/tv :)

Och nu sitter jag hemma och ska snart sova, är jätte trött och har ont i huvet .. :(


Jag å sötaste bästa vän !

// Julia.

0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: