2011-02-06 | 18:38:27

Min 6 februari 2011

Först så åkte vi ju till karaten :)
Och jag typ hade roligt, tränade och fattade ingenting :P
Jag vet inte men jag tror Julia blev uttråkad av att sitta där ..
Sen när vi skulle gå in i bilen och hämta en sak låste vi upp fel så larmet gick ( kommer inspelning sen )
Vi bara stod där som två idioter och min lillebror brydde sig inte och gick in i bilen fast än larmet gick :P
Efter det så åkte vi till Baggis och hela vägen dit typ sa vi
-nej vad underbart, kola vad mysigt ! Jag längtar till sommaren..
och fortsättning följer :P
Men det var så underbart att se platser utan snö ! :D
Sen så åkte vi till Baggis ju och så red jag Aragon och Julia Baggis..
Det gick bra det första varvet när vi bara skrittade och travade, men när vi galoppera blev Aragon rädd
och började bocka sen stack han och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra och Julia hade lite lätt panik
eftersom det var första gången hon red unghäst och vi inte fick stopp :P
Sen så fik vi ju stopp och så skrittade vi tillbaka och så tog vi en galopp i uppförsbacken och sen så red vi förbi stona ..
Sen så var vi väl klara :P
Efter det försökte jag fota hennes katt men den vägrade stå still !! så det blev inga bra bilder :P
Julia den grå hästen till vänster, Tara den svarta till höger
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: