2011-02-27 | 20:16:43

Om jag skulle vara ett djur, skulle jag vara en katt

Sååååååå...
idag var jag först och tränade karate :O
Ska stolt säga att igår så sparkade jag min mamma så hon fick rönka, då sparkar man hårt, eller inte..
Men hon skulle putta bort mitt ben men det gick fel , fast det var ju i torsdags :P
Sen så skulle vi åka en snabbis till BAggis men det blev en långis för dom fastande med transporten med
havre vi skulle hjälpa till att bära ut så vi fick vänta på dom ;P
Sen så åkte vi till "vårt"/anra" vad man väljer att kalla det :P
STallet och så red jag Celmah på en utetur, :)
Fast vi travade och galopperade nästan hela tiden om man bortser från den sista biten hem ( ca en kvar tror jag :) )
Sen så åkte vi hem, och så har jag kollat på film med Therese :)
MÅSTE LÄRA mig att BÖRJA stava rätt börjar bli jobbigt att rättstava hela tiiiden !!
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: