2011-02-22 | 20:44:58

TObias

Sorry för att jag uppdaterat lite, på senare tid, har varit lite trött och sånt kan man säga..
Men min bror kan man ju trycka in lite lätt nånstans :)
intressant  fakta
  • sjukt irreterande,
  • 8
  • snart nio ;)
  • går på logoped
  • dessa bilder är 1 år gamla (  men han har gått och lagt sig så jag kan inte ta nya )
  • han kan in te säga K R och nått mer .. :P
  • han var blond som mindre
  • han har nästan snaggat hår nu :p
  • blåögd
  • jävligt spinkig
  • kort för sin ålder
  • hade på sig en bikini när han var 3 och brukade bli lurad att ha klänning av mii
//Tara
1 Kommentarer
Ruby ♥:

sv: jag tycker att alla e lika fina ^^

2011-02-22 | 21:41:17
URL: http://bibitto.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: