2011-02-02 | 20:10:24

snöfast

Efter skola sådär så träffade jag ju Julia, och vi åkte till stallet, men jag orkade inte vänta i berga 25 min
så jag åkte först till ljusterö vägsjäl och väntade där och jag fick för mig att jag skulle ställa mig på en
snödriva och fota så jag hoppar upp på den och bara sjunker ner tills jag står på nästan mark nivå med snö
över knät och så åker det förbi massa bilar när jag försöker ta mig upp, jag hade ju inte direkt nått att ta i heller
eftersom allt jag stöttade mig i  bara sjönk ner eftersom jag stod i en snödriva :P
Sen så åkte vi buss till stallet, vart annars, och så gick vi upp och pratade om
failar under dagen, bl.a, att bussen smällde upp sin dörr på mig :O
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: