2011-01-14 | 22:25:34

Efter lunch, stallet och film

...Sen så gick vi till skolan, och tror ni inte mitt hår var fryst då eller ?
Men det var lasagne i skolan och jag åt jätte mycket, och sallad till så klart medans dom andra bara åt paprika, fy på dom !!
Efter det satt vi och läste sen fick jag springa till stationen för jag ville hinna med bussen till stallet, och han precis med ! :D
Fast min mobil var död så jag kunde inte nå Julia :O
Men jag var på bussen iallafall.. 
Sen gick Julia på efter typ 20 min och så satt vi där och sen när vi gick av kom hon på
-Jag skulle ju tagit på mina mjukisar över :O
Så då satte hon på sig dom längst vägen och hade så dålig balans att hon hoppa omkring på ett ben ..
HAHA vad det var kul !
Sen gick vi upp till stallet och red sen matade vi hästarna vilket drog ut på tiden,
efter det bara bytte vi om och sprang till bussen , och vi han dit ( 2km ) på en kvart !! :D
Vilka  är bäst ?! :love:
Sen så åkte vi hem till mig och skulle kolla på film, som inte funka..
I 2 h försökte vi se på den och så gav vi upp och började kolla på spiderman istället
(det var det eller starstruck för filmerna på nätverket dampa, där låg alla filmer )
Sen kom Therese hem och hon fixade allt ! :D
Så då såg vi She's the man och garvade jätte mycket, ialla fall jag , Julia var jätte inne i filmen :)
Sen så var Julia kvar ett tag sen kom hennes mamma..
SÅ nu sitter jag och har bloggat klart, vi tog lite bilder som jag ska lägga ut, och så ska jag fixa lite bilder från igår ;)
Så ser man jue ut när man kollar film ;)

//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: