2011-01-20 | 21:55:38

En liten början

Jag ska göra denna för att ni sak kunna lära känna mig bättre, Julia kanske också gör den,fast jag kommer glömma det här med att göra den i dagar kan jag bara säga,

 

Dag 1: Vem är jag?

Dag 2: Mina bästa vänner.

Dag 3: Skolan

Dag 4 : Mina syskon.

Dag 5 : Min stil.

Dag 6 : Min fritid.

Dag 7 : Min rädlsa.

Dag 8: Mitt bästa minne.

Dag 9: Saker som jag ångrat.

Dag 10: Favorit kändis.

Dag 11: Saker som får mig att gråta.

Dag 12: Något som jag blir glad för.

Dag 13: Hur en kille ska vara.

Dag 14: Favorit mat

Dag 15: Låtar som förändrar mitt liv.

Dag 16 : Mitt moto.

Dag 17 : mitt hus.

Dag 18 :Min favorit plats

Dag 19: Min barndom.

Dag 20: Landet jag vill flytta till en dag.

Dag 21: Min dröm.

 

//Tara

0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: