2011-01-29 | 10:18:36

EN MUS

Sen så åkte vi hem till mig, och så började vi kolla på film, när typ hela filmen vart så sprang Maja runt i mitt rum..
-Ta ut ena katten, sa Julia
- Okej , sa Tara
-AAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!! skrek Tara, EEEN MUUS !!
dET VAR EN MUS I MITT RUM SOM MIN KATT TAGIT IN, OCH JAG OCH juLIA HOPPAR UPP I SÄNGEN OCH VÅGAR INTE GÅ NER FÖR DEN FÖR ATT TÄNDA LAMPAN ELLER NÅNTING, OCH DÅ EFTER ETT TAG TAR mAJA MUSEN OCH GÅR UT, MEN HOON GÅR IN MED DEN IGEN, DÅ TAR JAG MOD TILL MIG OCH TÄNDER LAMPAN OCH SPRINGER UPP TILL PAPPA
oj, capslock, men jag orkar inte skriva om allt det där :P
Då säger han åt oss att vi ska försöka fånga den, men jag sitter på min säng grej och Julia står och hoppar framför min garderob..
Fast han fångade den utan oss, och släppte ut den, men Maja fortsatte leta ( aj jag har kramp i min hand !! )
(BILD TAGITS BORT)
Så"här rädd var Julia :P
Passa på att kolla för hon kommer ta bort den när hon ser den
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: