2011-01-22 | 19:37:54

Grönt kort kurs 2

Nu är jag hemma efter allt jag vart på, grönt kort kurs, Baggis, Stallet, färjan
Hehee, börjar räkna färjan som en grej att vara på, iallafall varje gång jag fotar på den ;)
Men först så åkte vi med 7.2o färjan imorse, sen så somnade jag och vaknade runt 8.3o i Danderyd .
Där hämtade vi min mamma, sen så åkte vi till min pappas jobb och så åkte jag och min mamma till stora Wäsby,
fast vi stannade och handlade på vägen dit .
Sen när vi kom  så satt jag och väntade ungefär 10 min sen började vi, och min mamma gick och la sig och sov :)
Först så gick vi igenom
bett, sen lindade, tvättade sår, drog av tappsko kollade när dom slog på tappsko, lastade, och lindade svans.
Sen så gick vi igenom lite teori och sen så hade vi provet, muntligt, och alla klarade det ! :D
Så nu har jag grönt kort! fast jag har inte det gröna kortet efter som nu mera har dom det i riddatabasen ;P
här var vi när vi tog provet
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: