2011-01-12 | 20:35:40

Hemma från stallet

Hejsan, är hemma nu och bara måste skriva ett inlägg innan Julia ;)
Hon komemr skriva det, de vet jag men hennes data dampa igår..
så om hon inte skriver nått idag dampar den igen :P

Men nu har jag vart i stallet med Julia och då red  vi ut vilket var ganska mysigt sen så fixade vi hästarna ,
Efter det flummade vi lite och spelade memory och Julias krattade ett högt HA !!!!
Varje gång jag hade fel och jag blev alltid rädd och så skrattade vi lite.
Sen så somnade i nästan och sen gick vi till vägen ( 2km från stallet )
Och vi halkade hela tiden och Julia ramlade *fniss* 3 gåånger !

Först precis när vi gck ut frå stallplan, sen när min pappa ringde och fråga var vi var,
och sista gången när vi såg hans bil (och då ramlade hon på magen )
Sen så gick vi av vid färjan men vi kan inte åkt länge för
när vi vart där i en liten stund så var vi framme,
och då hämtade hennes mamma upp henne och vi åkte hem till oss själva ;)


JAAA ! jag råkade ta bort sidan och texten var kvar ! Typ bara (nu kommer jag dampa sönder,
men den var kvar ;D


Bild av Jenny Staaf
( ägare av den lilla vita hästen , Fanta, som jag rider på bilden och Moflos stuteri )
gammal bild

//Tara

0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: