2011-01-21 | 20:02:54

Hemma nu

Hej hemma nu !! :D
Har vart i stallet med Julia, och innan va jag i skolan, som vanligt alltså .
I skolan hade vi först nått, sen nått annat och efter det mentorstid, då bytte vi platser, och jag gilla inte min plats i huvudtaget !
Sen så hade vi lunch och efter det svenska.
Fast svenskan var 1 ½ h lång, :O
Det var jätte länge tycker jag. :P
Sen hade vi idrott men vi hade det bara i 20 min tror jag för vi slutade halv 3 istället var kvart över,
men det var bra för då han jag med en buss !
Sen kom Julia och så åkte vi och så hoppade Therese på ,
sen red vi på banan, fast det var jätte hårt, och jag och Julia pratade jätte kul , och vi har våra nya namn ,
Mechmet och Mohamed
Jag är Mechmet ! :D
Fast Therese gillade inte hur vi pratade men Julia kunde inte sluta så hon fortsatte utan att tänka på det,
men jag kunde sluta jätte lätt !
Sen så bytte vi om och så väntade vi på Therese, sen vet jag inte vad som hände men helt plötsligt hade jätte mycket tid gått
och jag och Julia småsprang mot vägen , men vi hann med färjan iallafall :)
Sen så gick vi av vid färjan och pratade lite och sen när vi kom hem till mig ringde Julias brorsa och så blev hon hämtad .
Men nu så ska jag ta och fixa lite och duscha och så ;)
lite failat från Therese's klass !
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: