2011-01-19 | 22:22:13

Idag

Idag har jag typ varit i skolan och vi hade fördjupningsdag idag ju eftersom att det är onsdag ;)
Men iallafall, först så pratade vi litegrann om dagen och så planerade vi lite om den där dagen som föräldrar ska komma..  Efter de så typ hade jag en lektion men 4-5 och det gick iinte speciellt bra .. :S

Sen typ efter lunch så fick vi försöka ta rekord igen,  Linda tog mitt rekord på 1,90.
Så hon hoppade 2,00. Haha då blev jag jätte arg ^^ Och så va jag verkligen tvungen så jag tog 2,05 :DD

Sen åkte jag hem och typ åt, sen har jag tränat på en sonhär grej asso som typ som att gå i trappor eller aa ni fattar nog ;)

Har precis varit hos pappas jobbarkompis för han fyllde år ;)
Därför har jag inte bloggat ^^


Bild fotad av elin mattsson :)
Jag och fanta  :D

// Julia

0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: