2011-01-29 | 22:51:03

Idag.

Hej hej.
Förlåt att jag inte har bloggat idag men jag sov förlänge och kom hem
försent så att jag hann inte blogga innan jag skulle åka iväg igen ):
Men idag har jag varit i stalllet och ridit ut med Marie, och Tara.
Vi red ut på traktorspåret, och det gick jätte bra tills vi fick syn på en älg :P
Först ville inte hästarna gå framåt och Zäta bölev jätte rädd för älgen :P
Men jag hade ju ne så duktig ponny som gick framåt :D
Fast hon bråkade liiiiiite bara pytte lite ;)
Sen så åkte vi hemåt till Tara, och så fotade vi lite på solnedgången på färjan.
Eller asso solen gick ju inte ner på färjan, men ni fattar ;)
Blev faktist ganska fina bilder :)
Sen hann jag vara hos Tara i typ en kvart.
Sen va jag tvungen att åka hem ..
När jag va hemma så skulle jag fixa ett par lösnaglar som jag hade
målat för ett tag sen, men iallafall jag skulle ta bort färgen så jag va så dum
att jag la naglarna i bommullstussar med nagllacksremover.
Och tror ni inte att naglarna blir mjuka och lixom smälter typ ?!
Snacka jag blev arg :P
Sen åkte vi till Ellinor och firade henne eftersom hon fyllde år :)
Fast vi va en timme sena -.-
Verkligen typiskt min familj xD

Sen så åkte vi hem och nu sitter jag här och pratar med Tara och agge ;)


Bild från idag :)

// Julia.

2 Kommentarer
Tola:

Sv. Men det tar ju en sån himla tid för våren/sommaren att komma...



Grymt vacker bild btw! :)

2011-01-29 | 23:09:43
URL: http://tolajohansson.blogg.se/
Evelin:

Gör de du =)

2011-01-29 | 23:17:20
URL: http://theblindside.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: