2011-01-17 | 17:55:21

Jag och therese

JAg sitter och garvar så jag hostar åt att jag sa "accept me for who I am"
till min syrra när hon frågade om en bra film.
Och direkt kommer hon och säger
- Den har inte jag sett ! vad handlar dem om ?? :D
och ja bara asgarvar !! :D

och nu sjunger vi på nån gammal låt

I feel it in my fingers
I feel it in my toes
The love is all around me
come on and let the feeling grove


eller nu är det bara hon som sjunger, jag härmar en helikopter för jag kunde nte mer av texten :D

Jag älskar min humor bland det är så kuul !

Hehe, hon kommer gästbogga, när hon vet vad hon ska gästblogga om :p

nu skjuter hon mg med en gummisnodd !! hjäälp !!


Therese's ponny Baggis

Mammas bild !
1 Kommentarer
manda:

haha varsegod :D säger du till när du länkat ? :)

2011-01-17 | 18:33:46
URL: http://mandsson.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: