2011-01-17 | 16:21:01

mån 17 jan

Hej nu är jag hemma, ska jag börja från början med min perfekta skoldag .. ?
Först imorse så gick jag till bussen, och så var det mörkt på en plats och jag hade uggs så jag ville inte testa att gå där så jag sa att min
syrra att hon Skulle gå först, och hon sa - det är ju inte vatten direkt och så tog hon ett stort steg och PLASK !
Sen så gick jag över vårt staket och gick jättekonstigt, precis när vi kom till busshållplatsen kom bussen ..
Sen så åkte vi, under tystnad till färjelägret, där jag stod med Elin och Therese bl.a.
På bussen, minns jag inte vad vi gjorde sen så hade vi svenska,
då var jag jätte trött sen var det matte och det var så högljut att jag inte kunde koncentrera mig men jag fick iallafall diagnsen klar :)
Sen hade vi lunch och sen engelska och sen bild.
Efter det så åkte jag med bussen till centrum och såg att om 35 min så går min buss, då gick jag till bibblan och lämnade en bok :P
Sen så kollade jag lite på kläder..
Efter det så gick jag till bussen och på bussen lekte vi med en kajal och jag verkligen kände mig som förut :P
Dock så klagade alla över min snygga mustach :P
När det var typ 3 busshållplatser kvar gick Julia på och vi ramlade omkull när vi sa hej och alla tyckte vi var fett konstiga, sen gick jag av hoss mig , såklart :thumbup:
Men nu ska jag fixa kaninerna och gå ut med hunden ;)
Rita på bilden idag, stolt !
//Tara
1 Kommentarer
Torsten:

Den var snygg, duktig du är :)

2011-01-17 | 16:29:15
URL: http://torstens.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: