2011-01-17 | 16:59:10

Måndag

Hej på er :)
Idag har jag varit i skolan och typ varit trött och haft ont i huvet 
Och så slutade man sent också ..
Fast efter skolan så gick jag och Alicia till tempo med Jonas, Ludde och mattias.
Alicia köpte tolv klubbor och lita annat godis .. 
Fast jag fick lite också (a)

Sen typ kom jag hem.. Och nu sitter jag här och har tråkigt ..

Imorrn så ska vi ha Skol IF (handslaget)
Vi har typ döpt om handslaget till Skol IF ;)
Men iallafall imorrn när vi har de så ska vi få föröka ta lite olika skolrekord..
Och de finns lite olika roliga saker.
Men då finns det så att man kan hoppa stavhopp fast med rep.
Och det är en tjej i nian som har rekordet nu på 1,90m.
Och förra året hoppade jag typ 2,05m.
Men de gills tydligen inte :blush:
Men imorrn när vi ska ha dedär Skol IF så ska jag iallafall försöka ta rekordet ;)


Sötaste katten man har :)

// Julia.

2 Kommentarer
Hanna-Li:

Tack, hehe okej :)

Gud så söt katt! :) ♥

2011-01-17 | 17:10:14
URL: http://hannaaaliholmstrom.blogg.se/
..:Sarah:..:

Tack :) !

2011-01-17 | 17:10:24
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: