2011-01-31 | 16:54:14

Min Måndag 31 jan

Godmorgon, lite trött nu faktiskt, sak ta och göra en till macka och läsa ur min bok, sen ska jag plugga lite :)
Sen ska jag ju berätta om min dag, ..
Först å gick jag på bussen, blev lite stressigt, sen stod jag som vanligt och väntade vid färjan..
Efter det så åkte jag till skolan, när jag var framme gick jag till vårt klassrum, och sen till hallen, :P
Sen hade vi lektion, och sen hade vi en lektion till, den ena var matte och den andra svenska :P
Sen på lunchen så var dom från ljusterö och åkte skridskor
så jag var med Julia Lundqvist men mest Josse eftersom vi gick och åt lunch tsm :)
Sen gick jag tillbaka till klassrummety och kollade på "oliver twist "
sesnhade vi bild och vi skulle först rita "olika känslor "
Min känslor ar ju så fina, sen skulle vi rita nått osm fick en glad, :P
sen så slutade vi och då gick till tåget och mötte
Agnes, Viivi och Ludde  och så gick vi in på ica..
Då sprang jag och Agnes ifrån dom men då försvann Ludde också :O
Men vi köpte kexchoklad sen gick vi bara och muppade oss tills bussen kom, sen muppade vi oss på bussen också, mupparna !
Sen så gick Vivi av där hon bodde så jag var me Foppa och Simon, jättekul ! eller det var kul tills foppa gick av,
sen började jag läsa bok istället. :P
Sen så när bussen kom till mig så ropade Julia från främre delen av bussen
och då gick jag fram till henne och missade min hållplats, men bussen åker runt en viss sträcka
så jag satt bara kvar i ungefär 10 min sen var jag tillbaka igen :P
Bara för att jag är bäst ritade jag dom här på bilden idag ^^ 
//Tara
1 Kommentarer
linarebecka - mitt liv som blondin:

sv: vaknar 4 varje morgon egetnlgein ;p

2011-01-31 | 17:07:45
URL: http://linarebecka.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: