2011-01-25 | 17:29:08

Min tisdag

Hej , nu är jag äntligen hemma och jag menar det !!
Först så åkte jag ju med min pappa till skolan, satt och läste i 45 min eller nått sånt,
sen satt jag och väntade på dom andra i antrén .
Sen hade vi NO i salen , första som ahde det i salen för den cvar ny.
Men vi gick bara igenom regler och säkerhetsgrejer sen babade han på om saker jag aldrig fattade .
Efter det hade vi lunch och så var det nån kotigt, men det var faktiskt gott, typ ris kyckling, och gul sås :P

Sen hade vi 'SO och hela lektonen gick åt tll att gå igenom vad vi ska göra nästa gång,
( vi ska börja nått projekt )
Från 12.20 till 13.30
Sen så åkte vi mobbade som skulle ha slöjd till skärgårdsgymnasiet,
men bilen har bara plats fö 8 + chaffören, och vi var 10 så
Sanna och William fick helt mobbade vänta i skolan,
sen hade vi slöjd i värsta bigga salen men vi hade ara 2 bord och var ju 10 :p
Och alla var tvungna att göra en pall, :P

Sen så var det krig när vi skulle hem, ingen tnkte bli lömnad kvar, och bara p.g.a. det så
missade jag den tdiga bussen för jag kom inte i tid, men jag fick åka med första vändan ..
sen så gck jag och ämnade en bok och så gick jag in i hemköpet och köpte en godis,
träffade även min farfar, och han skulle prata ..
Fast det var skitlänge sen jag träffade han :p
Sen när jag gick till bussen så träffade jag saga och så pratade vi hela vägen hem om lite allt möjligt :)



//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: