2011-01-10 | 21:35:54

min väska

Så, sitter och packar min väska..
Får inte glömma nått imorgon, eller det gör nog inte så mycket men jag dör då  :S
Fast det mest failade att glömma är busskortet eller mobilen,
fast mitt headset har jag redan glömt hoss min mormor så lyssna på musik är uteslutet :(
Hehe, detta hade jag i min väska förra året :P

  1. 1 hårborste
  2. en pincett
  3. en kamm
  4. en naglefil
  5. en T-shirt
  6. skolböcker
  7. ett par strumpr
  8. en fick lampa
  9. en sax
  10. en brun och en svart mascara
  11. en insmorningskräm
  12. en hårsnodd
  13. 3 blyertspennor,
  14. et halsband
  15. en fickkniv (mupp)
  16. 2 läppsyler
  17. en kajal
  18. ett hårspänne
  19. ett limstift
  20. lite papperskräp
lite muppat tycker jag :S

Ska iallafall kolla på film nu ^^
// Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: