2011-01-30 | 14:26:21

nya katten :)

Hej hej :)
vi har fått en ny katt som jag inte har skrivit nonting om än.
Men nu har jag precis fotat henne lite :)


Tyvärr blev de ganska dåliga bilder för hon vill inte vara stilla
och det va jätte dåligt ljus men så ser hon ut iallafall, fast hon är liite ljusare men eftersom
det va dåligt ljus gick inte det att fixa :(

Fast mamma och pappa vet inte om vi ska behålla henne,
för dom tycker att det blir förmycket med 3 katter..
Vi fick henne av min farmor eftersom hon blev allergisk.
Så nu funderar dom över att kanske läman tillbaka henne till dom som vi köpte henne av :(
Jag hoppas att vi kommer behålla henne.
För om vi gör de så kommer jag att få Tiger som min alldeles egna  :D
Eftersom att just nu är han allas katt, fast mest min ;)

Det här är Tiger :D
(ursäkta mitt stökiga rum på bilden)

Fast han kostade 10 kronor av dom som vi köpte han av ;)
Så jag kommer köpa han fast med 3 kronors rabatt ;)
För jag vill löpa han av mamma och pappa för så känns han mera som min egna :))

// Julia.

2 Kommentarer
Netty♥:

sv' ska nog bara ta de lugnt :)

2011-01-30 | 15:03:18
URL: http://www.nettys.se
Petra:

Åh, en liten Gustav-katt. :)

2011-01-31 | 13:32:27
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: