2011-01-27 | 21:07:14

olyckor

Nu är jag hemma från allt jag vart på..
Ska bara kort bertätta om dagens olyckor, ..
Först på idrotten ..
så hade vi basket, och jag skulle ta en boll på marken när vi hade match  och då klev en person på den så knogen blev helt blå,
sen kylde jag den och då svällde den upp :P
Sen så vet jag inte vad som hände men Moa tror vi bröt eller stuka sin tå, jag tror dom sa att hon ramlade och sen kunde hon inte gå ..
Sen så när jag var hos min mormor så ramlade jag när jag skulle springa ner till vägen för att min pappa skulle hämtas mig så jag
gjorde illa mitt knä så jag började blöda,
stackars mig :(
Jag fick huvudvärk också, kan drf vara lite grinig..
och jag är skittrött, är det hela tiden numera, fast jag går nästan och lägger mig precis när jag kommer hem :P
saknar kissemissarna
//Tara
1 Kommentarer
Jossan:

Stackars Tara då :(

2011-01-27 | 21:10:23
URL: http://maskrosflicka.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: