2011-01-26 | 18:00:33

Skolan

Snacka om att statestiken är i botten :P
Men det bättrar vi på eller hur ;)
Håller på att jobba om "Öken" på SO:n vilket är öken, eller det är faktiskt ganska intressant.
Först hade vi matte och då bråkade Estelle och David om nått, och Estelle var så borta !
Hon höll på  att säga om och om igen att 80-8=82 och jag bara satt och skratta ,
fast jag frågade hur hon fick det att bli så och då sa hon att hon tänkte 90-8, och det ska man tro på :P
Sen så började vi SO arbetet och jag tycker jag jobbade på ganska bra,
sen hade vi lunch men när vi kom till matsalen var potatisgratängen slut :O
Fast jag hade tagit ställt det på ett bord gått därifårn 2-3 min sen gått tillbaka så jag hade men inte dom andra.
Sen satt vi där tills alla gått typ och pratade typ,
sen när den var kvart över fick jag lite lätt panik för vi börjar oftast kvart över 12 så jag sprang och kollade men vi började 12.3o.
Sen så hade vi projekttid och då jobbade jag på om Öken för jag hade läst ut min bok, det gick väl bra :P
Sen slutade vi och då gick jag till centrum och började kolla efter böcker
om öken men jag orkade inte göra det speciellt länge så jag gick till bussen ..
Gullunge bild på Vivi och kattunge
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: