2011-01-22 | 19:56:00

Stallen

Sen åkt vi och skulle skaffa nya skor till Celmah men det var stängt så vi åkte till Baggis.
När vi kom dit var dom genomsvettiga eftersom dom lekt i hagen så vi borstade och höll på så dom torka.
Sen så red jag Aragon, gick väldigt bra faktiskt ! :D
Jag gjorde alla gångarter, lite halter t.o.m.
Sen så åkte vi till min pappas jobb och hämtade honom, sen så fick vi skjuts till färjan där min mamma åkte hem och jag åkte med Emma och Therese till stallet, där red jag och Emma
Celmah Och Zelma
Fast det roliga är att "Zelma" är stor svart friser ( stoor häst, över 1,5o m)
Och "Celmah" är liten vit Welch ( 1,33m )
och det är Celmah som bestämmer !
Men det gick bra tills att vi skulle gå lite på vägen för att dom skulle få bort mjölksyran men Zelma halkade hela tiden :P
Sen så åkte vi hem, med färjan såklart ;P
Fast vi stod och väntade ett tag ( 20 min ) men då åkte Emma till sig och jag och Therese åkte på färjan .
Då tog vi lite bilder, lägger ut sen, eller jag tog bilder, hon bara satt och klaga över min musik .
Sen hämtade pappa oss på andra sidan.
Jag fotade även Emma väldigt mycket, var ute efter oseriösa bilder ;)

//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: