2011-01-24 | 21:43:47

Svar frågestund v.3

Fråga : Hanna
Vad väljer du av:
thailand/alperna
godis/frukt
äpple/päron
familj/kompisar
shoppa/sporta
SVAR
Thailand
godis :blush:
äpple
kompisar
sporta
Fråga : anonym
Är det 1 eller 2 som bloggar?
naturliga hårfärgen är?
Om man måste välja 

äta bananskal / apelsinskal
pussa en gris under magen / slicka på en väg i london
SVAR
Det är 2 som bloggar, jag och Julia.
Blond såklart ! FastJulia vet man ju aldrig, men vad jag vet är hon också blond ;)
apelsinskal :S
Pussa en gris under magen :S
Fråga : emma
Vad har ni för kameror? Och redigerar ni era bilder mycket?
SVAR
Jag (Tara) har en Nikon D80 och Julia har en Nikon D3000 .
Jag brukar oftast skriva under när jag redigerat, men annars tycker jag itne att jag redigerar speciellt mycket
oredigerad och vacker Julia !
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: