2011-01-23 | 20:26:54

Tillbakaa

Heejsan :D  
Nu är jag tillbaka från Örebro. Hade faktist kul där :)
På lördan när jag kom dit så började vi åka til vid 8.00. 
Så vi va där vid typ 11.30.  Då så åkte vi och badade vid Gustavsvik.
Det va skiit kul, Jag äälskar den röda kanan (vet inte om de heter kana men men),
fast det va så mörkt och de va läskigt  ;)  
Toaletten va också rolig :D och jag ramlade alltid ner men huvet först.. xD

Sen va vi hemma hos dom och pratade, kollade på TV åt, typ de ;)
Dom hade en massagestol som va jääte mysig.. Jag vill ha en son ^^

Sen kollade vi på fångara på fortet och jag somnade jätte tidigt ^^

Sen dagen efter så åkte vi till Marieberg galleria, jag köpte lösnaglar och Danielle skulle göra gele naglar.
Fast jag hann inte vara me henne hela tiden för jag va tvungen att åka hem :(
Så nu sitter jag hemma och har trokigt ..


Gammal bild på sötaste Ida :)

// Julia.

0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: