2011-01-13 | 13:57:47

Torsdag v. 2

Sitter i åkersbergas biblotek, min buss osm jag ska ta till stallet går om 25+ min..

Men idag började vi med att haa...  tänker ..
Minns inte helt enkelt, joo spanska ..
1 2 3 4 jag föklarar tumme krig... AAAJJ!!
så lät det mellan mig och Amanda medans hon ropa upp,
 fast jag skrek inte så högt för hon råkade stoppa i sin långa nagel i min tumme :O
Sen när vi skulle at frukt så fick vi itne ta nån för våran vikarie som jag itne fattar ett ord av vad hon säger :S
Sen var det rast och då fick jag min frukt ! :D
Sen så skulle vi haft stuga ( man får jobba med vad man vill ) 
Men av nån anledning hade vi matte istället
och jag kände mig som värsta läraren och hjälpte Moa som jag tror börjar fatta nu och Johanna ;) 
Fast jag fick ganska mycket gjort själv också :D
Sen hade vi lunch men jag åt bara ett knäckebröd sens å gick jag med Johanna till alcea huset ..
Fast jag hade inga pengar så det var bara hon som köpte nått men hon köpte en smotihe som var jättegod
men hon tyckte itne det så jag fick den, var glad ;)

Sen hade vi idrott ,kryssarkung, och jag var bäst på det tycker jag.. blev bara kullad en gång :D
Sen så fick vi sluta 1h och 15 min tidigare ! :O för att vi inte hade nån stuga..
Så då frågade jag Therese, och ja jag kunde ta en tidigare buss men jag skulle ändå få vänta en h :P
Så jag bytte om och sen gick jag ner till centrum och så loggade jag in på en dator och så har jag läst lite ur min bok ;P
Den är så spännande :D


Ska till stallet Med Therese sen, ska skriva lite senare om hur det går ^^



coolish jag var på husdjursmässan vaa !! :D

//Tara

1 Kommentarer
Marina:

Fin bild :P Jag skulle inte våga hålla i en orm..

2011-01-13 | 21:02:17
URL: http://plippochplopp.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: