2011-01-29 | 09:54:03

Träffade dissarna

Sen efter skolan så skulle jag möta Julia i centrum för vi skulle ju till stallet, så direkt efter gympan så sprang jag till centrum..
Och det var jobbigt, men jag sprang på 10 min, ( kan ta mig 25 min att gå )
och så träffade jag Vivi Josse och Julia Lundqvist.
Då gick vi först upp till bibblan för att sitta ner..
Och jag var skiitspeed efter att ha sprungit och sånt ..
Fast vi gick ut när en man sa åt oss att vara lite tysta.. :blush:
Sen så köpte vi glass, super gott.
en så tryckte jag upp min i vivis ansikte några gånger..
Sen så sprang jag iväg men bara ulia följde efter och då jag sa - vår buss går om 2 min .. !
Så då sprang vi till bussen och hann.
Men dom andra var borta . :O
Sen så typ insåg jag att dom hata oss, för dom försökte inte fråga var vi var eller nått sånt .. :O
Vilka vänner man har alltså , SUCK
Julia på bussen , skitdålig bild

//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: