2011-01-15 | 18:37:29

Vem har sagt att det inte är jobbigt att gå i snö ?!

Sen så åkte vi till Baggis, och så red jag Aragon, sen var jag på min pappas jobb, den andra gången och smaka kaffe :S
Efter det åkte vi till vårt stall, och då skulle min pappa rida !! :D
Kul att se :P
Men då red vi ut till vallen där vi tappade benskydd, och jag den enda kunniga ryttaren (som red på kunnig häst ) fick plocka upp dom ,
jag klarade att plocka upp dom från häst först men sen var jag tvungen att hoppa av, men jag tänkte inte på att säga åt dom andra
att vänta så jag hamnade efter och då ville min häst till dom andra så jag kom inte upp :P
Så då sprang jag bredvid
(eller "sprang" hon gick på stigen och jag sprang bredvid i den djupa snön och ramlade hela tiden så hela jag var snöig )
Men efter 50 - 100 meter si så där så kom jag upp, och då undrade dom vad jag höll på med :P
Hehee, och då var jag snöig :P
Sen så släppte jag ut Celmah och tog upp en sko och tömde den på snö, det bara rann ut snö , ända från tårna av skon :P
( inte min sko heller :blush: )
Sen åkte vi hem , och nu sitter jag här, skriver om min dag , ska ta och göra nått nu också ;P
kanske leta upp lite vinter bilder på datorn ;)
Jag och lilla gulliga Celmah förra året på "vinter ritten" med Julia
Och Julia och Ida, sorry att bilden är sne

Asså skiit ! mobba mig inte för bilderna är tagna med mobilen så dom är sämst, det är faktiskt ett år sen också :P

//Tara
1 Kommentarer
Julia ♥:

HAHA xD shit de va länge sen xd <3

2011-01-15 | 19:00:56
URL: http://tarajulias.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: