2011-03-06 | 19:20:24

6 mars

Hejhej, har inte bloggat sen imorse men vi har gjort en hel del ..
Först så åkte vi till min karate och vi tränade "fällningstekniker.
Och jag ägde ut !! ( inte )
Och Julia tyckte det var jättekul att titta på :P
sen så åkte vi till stalle toch jag skulle rida Zäta ( frieser )
och jag hade noll kontroll i början, men sen gick det :P
bättre iallafall .. ;P
Eter det åkte vi hem till mig såklart och så gick vi till Tempo med Amber och köpte wiernerbröd och efter det så kollade vi på
"Lilla sjöjungfrun" och gjorde lösnaglar, eller satte på tippar
så jag har tyyp lite svårt att skriva just nu
Så nu har jag lite längre alltså, fast dom var jättelånga först och det såg jätteläbbit ut :S
Se kollade vi på " älska mig "
Fast vi han inte se hela för nu åkte Julia hem :)
så jag ska duscha, updaterar lite mer sen ;)
gammal bild

//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: