2011-03-16 | 19:18:45

DAAAAMP

Hej dåligt humör just nu, men ska fixa lite med Hedda design..
Men idag så ha jag ..
gått i skolan:
SO, engelska prov ( tror gick bra ) och svenska :P
MOt stallet:
buss
STALLET:
Jag red Petra och allt gick bra tills det var typ 200 m hem till stallet på hemvägen för då fick hon damp ifrån skritt
så hon började bocka, rejäla språng och jag ramlade av i snön och hela den vänstra sidan av mitt ansikte är typ rivsårigt !!!!!!!
sen så när jag skulle hem så glömde jag att jag inte hade några pengar på min mobil så jag strå vid färjan och Jahaa !!
Men jag började gå till första busshållplatsen,
full med snö så  aa.. man kan inte se eftersom man inte ens vet var stolpen är p.g.a. alll snö !!
så jag går i 20 min till nästa busshållplats och då ska det komma en buss om 10 min ungefär :P
sen så kommer min mamma och hämtar mig eftersom hon ringt runt och undrat var jag är nånstans,
nu äter jag och hittar inte kameran, tror min pappa tagit den..
Ha så kul !! ;)
vill ha sommar nu!!
//Tara
1 Kommentarer
Astrid:

hej! Jag hade Petra innan Wilma så om du har ngra frågor är det bara att maila. De problemen som Wilma har haft med petra har jag aldrig haft med henne och jag är så ledsen över att det blivit så här.. dock vet jag inte så mycket.. men hör gärna av dig för jag vill så gärna veta hur hon har det.



jag är så rädd att hon ska bli "missförståd", hon är enligt mig världens snällaste ponny och skulle aldrig göra ngt dumt, dock har hon inte varit med om så mkt i sitt liv och är lite osäker.. Hon har endast bockat med mig en gång och då var det för att hon hade en sadel som klämde. Hon brukar inte heller stanna på hinder utan vi har hoppat vattenmatta osv på första försöket. När jag hade henne var hon iaf genomsnäll och alltid glad och rolig och rida.. hon ville göra alltid rätt och lärde sig superfort. :) jag blir så ledsen när jag läser att hon bockar osv.. Hoppas det går bra för er! :)

2011-03-17 | 16:30:56

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: