2011-03-13 | 16:52:03

HEMM AIGEN !

Nu är jag hemma .. :P
ska ta en bulle :D
Hihii, fast jag är jättetrött :P
först tränade jag så att jag glömde bort nästan all japanska jag lärde mig igår,
fast jag fattar mer än vad jag gjorde innan igår iallafall :P
Men aa..
senså åkte vi till Baggis men vi kollade bara till dom,
sen så åkte vi till nån mataffär och nu ska jag berätta vrf jag jämt äter så onyttig mat,
därför att min mamma tycker att en bulle och en chokladpudding med choklad grädde är en bra lunch :P
men aa,, det är ju gott :)
sen  så åkte vi ju till vårat stall och så skulle jag rida PEtra :P
Lixom det gick väl bra, om man bortser från att hon var rädd för sitt läntäcke och jag
kunde inte luta mig tillbaka p.g.a. att jag hoar ont i min svanskota :P
sen skulle vi rida på banan och jag FLÖÖÖG över ett kryss eftersom hon stannade och då
puttade Zäta på henne bakifrån så hon gjorde värsta hoppet :S
men aaa.. nu är jag hemma iallafall :P
något cp bild :P
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: