2011-03-17 | 22:04:37

IDAAG , inte för att skryta men vi slutade 11.2o !!

Hej hej, kom precis hem från allt jaa typ skolan , estell e och karaten ;)
Men så här bröjade det, MATTA PROV
det var faktiskt ganska svårt men jag tror jag klarade det iallafall :P , SPANSKA
mest repitition, eller vi sa efter honom vad han sa :P
Men vet ni vad det roliga var ?
våran NO lärare var sjuk så vi slutade efter spanskan ! :D
som slutade ungefär 11.05 , fast vi fick inte hämta våra grejer förrän tyskan var slut , och dom slutade 20 över :P
Men då efter det alltså, så visste inte jag vad jag skulle göra så jag och Estelle åkte först hem till henne och hon har
världen sötaste hund !!
Och jag bara älskar att den heter Diva :D
Skulle vilja att min katt hette det :P
Sen så åkte vi till hennes stall och så red vi på hennes ponny Bjarki ( stavning ? )
och han är en islänning :D
Har faktiskt inte ridit islänning så det var ganska kul ;)
Men då hoppade jag lite, sen så var jag  bara tvungen att tölta ;)
Sen så höll vi på att stegra så att Estelle fick ett kort så jag har en miljon bilder på mobilen tagna precis efter eller före med min mobil :P
Eller 10 bilder, men det lät inte lika mycket ;)
Sen så smög vi runt och lekte lite i stallet och efter det så fick jag skjuts av hennes mamma till solgården ( där min mormor bor )
och så åt jag där innan jag stack iväg till träningen där vi gjorde massa nya konstiga slag :P
nu hart jag precis duschat och ska ta och fixa lite, får den snygga bilden när vi stegrar imorgon ;)
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: