2011-03-09 | 22:08:44

Lång dag idag ..

Hej, idag så har jag ju varit och simmat och det gick jätte bra tycker jag !
Sen gick vi och åt på söra skolan.
Det va typ korv och mos .. :s
Sen så gick jag, Vivi, Alicia, Bea och Jossan till berga och köpta choklad och läsk.
Så va vi där ett tag och typ gjorde inte så mkt, fast vi hade lite kul endå ;)
Sen åkte Jossan och dåså gick vi mot Taras skola och stannade vid en park och hade lite kul ^^

Sen kom Tara då gick vi mot berga och köpte lite mer choklad och sen gick vi till bussen.
Så åkte vi till stallet och red.
Jag red ronja som vanligt :P
Och det gick bra tycker jag. Sen åkte jag hem och så typ somnade en stund ^^
Okej dedär blev en kort dag :P


Söta missar som myser i min säng :)

// Julia

1 Kommentarer
ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]:

sv, haha vet inte jag heller! (Y)



jadu, har inte så mycket roliga bild idéer , kommer nog till våren :) i hope! :D själver, har du npgra roliga idéer ? :)

2011-03-10 | 01:47:55
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: