2011-03-27 | 11:47:35

Längesen jag bloggade ..

Guud va längesen det va jag bloggade ..
Och det har jag inte gjort för att jag har varit sjuk hela veckan
med feber och så har jag spytt ..  Inte så himla najs.
Och så har jag inte heller haft en data för att denhär som jag har
nu gick sönder, så man kunde inte logga in på min pappas inloggning.
Och där har han massa jobb för mAssor av pengar.
Fast man kan fortfarande vara inne på min.
Så den kommer vara på lagning i några dagar, så jag kommer
nog inte att blogga nonting på ett tag.
Idag så ska jag rida tror jag , men jag kan inte få tag på Tara :/
Hon är ju på karate innan så jag får försöka ringa henne
sen lite senare.. :)
Saknar det långa håret, och sommar ..
// Julia
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: