2011-03-19 | 20:55:54

MONKA PANG

Idag så vaknade jag och Tara, fast hon vaknade myket tidigare än jag ^^
Så gjorde vi smootie till frukost.
Sen så skulle vi till Stallet fast jag orkade igentligen inte ..
Först skulle vi ha gått till vägskälet på andra sidan färgan och det är jätte långt .. :P
Fast sen åkte vi med Alex och Hanna eftersom dom skulle lämna Ola i täby :)
Så red vi och det gick jäätte bra :D
Ronja va super snäll !!
Först tog vi en runda genom skogen till traktorspåret och red första backen och sen vängde in i skogen
igeon och red tillbaka och så red vi lite på banan :)
Sen så när vi va klara och hade släppt ut hästarna så kom Marie, Therese, Tobias och Theo.
Så skulle Marie och Therese tömköra Petra och då va jag Tara, Tobis och Theo i
fikarummet och lekte mörkerkull xD
Det va faktist kul.
Jag vet inte hur många gånger Tobias sprang i i trästolpen mitt i rummet.
Fast det gjorde jag också :P
Sen så skulle ju dom till deras mormor.
Så dom släppte av memj vid färjan så väntade jag på den i tjugo minuter sen kom färjan
så hämtade mamma mej på andra sidan sen ..


Gammal bild ^^  // Julia

0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: