2011-03-07 | 22:27:13

Skola imorrn ..

Imorrn måste jag till skolan fast jag vill inte de .. :(
Det va så himla skönt me lov ! Fast jag har saknat alla kompisar..
Och lovat va underbart !
Jag har ju varit i Sälen och åkt skidor , det va super kul !
jag gjorde värsta snitsiga mulningen på Alex (systers pojkvän).
Vi hade haft typ mulningskrig eller nåt så hade han lagit snö på min rygg och mulat mej jätte många gånger i
ansiktet ..  Fast jag hade sjort några gånger på han också :P
Så vi typ sprang runt där nedanför backen och "krigade" :P
Vi va där för vi väntade på David (en kompis till morbrors kompis).
Men när jag hade gett upp så gick vi mot liften och så åkte Hanna(syster) och Alex
framför oss och lixom innan deras lift hade åkt så får man ju åka in och vänta på sin lift
och då tog jag lite snö och mulade han när han satt där !
Så han kunde inte göra nåt :P
Det va verkligen snitsigt ! :P
Och så har vi åkit skidor alla andra dagar förutom en för det blåste så himla mycket.
Så vi åkte til en våffelstuga och åt våfflor ^^
Sen har vi också varit i stugan och spelat spel och kort typ :P

Jag sov överst med röda lakan, sen under sov Ola (lillebror).
Och kanten från sängen breve sov mamma och breve henne sov pappa. :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mera så jag tar nog och går och lägger mej ^^
Gonatt på er :D

2 Kommentarer
Elin:

SV: Tack så mycket :D



Okej :) Jag har varit i skolan, pluggat, spelat sims .. Det är väl allt, haha ^^

2011-03-07 | 22:37:34
URL: http://geniet.blogg.se/
Michelle Adolfsson:

Sv; Tack så mycket :)

JAG MED !!!

2011-03-07 | 23:11:28
URL: http://adolfssonn.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: