2011-03-09 | 18:59:53

Skolan 9 mars

Så nu är jag hemma, fast jag måste städa mitt rum ..
Men jag har massa roliga bilder på mig och Julia :D
fast inte dom jag skulle fota eftersom det blev mörkt :(
Men ska ta min dag lite kort ..
Det var en gång, tidigare idag då jag vaknade, jag mådde sådär, sen vaknade jag och gjorde iordning mig .
Sen gick jag till bussen, men när jag gått av den första busssen för att byta så"kom aldrig nån buss,
så jag och THerese såg en av killarna i klassen under som vi liftade med eftersom vi ändå skulle till samma skola,
sen kom simon också så jag fick sitta i mitten :(
Efter det så hade vi SO och då skulle vi gå igenom "lagar" och jag fattade så här mycket
0
För det stod jätte konstigt sen skulle vi svara på vad som hände om man åkte fast för att göra detta, det där och så den sista ..
Fast i alla stod det att det beroende på hur allvarligt brottet var och såvidare ..
Sen hade vi engelska och jag had spelat på min mobil på rasten och glömt sätta på ljudlöst så den låg bara på mitt bord medan sjag jobbade,
vem tror ni ringer ??
VEm tror ni blir av med sin mobil för resten av dagen ??
svar 1: Julia
svar 2: Tara
Jag inte glaad !
sen hade vi svenska och vi gjorde nånting med en artikel och aaa.. svenska ni vet ;)
Fast det jobbiga var inte att vara utan mobilen utan att hämta den senare eftersom ingen visste var den var ..
sen så ... slutade skolan och jag måste städa lite nu .. :P
snyggisch ! :)
Snygga Amanda ;)
FUUULIIIISCH, men man måste ju bjuda lite såå ...
//Tara
1 Kommentarer
kriss:

Fina bilder :)

2011-03-10 | 09:55:41
URL: http://onefoto.devote.se

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: