2011-05-09 | 21:21:29

2121

Idag så var jag först i skolan, jag hatar måndagar, veckans värsta dag !!
Först har vi engelska, lite kul men endå.. sen har vi mentorstid och sen lunch.. Sen har vi jättelång eftermiddag med musik/bild ,
språk och 2 h  NO !! FASt vi byggde flygplan innan så hade vi kemi och då satt vi bara och skrev av tavlan :P
Sen så TRäffade jag Julia i centrum och så kollade vi på klänningar, och jag provad en massa olika sorters klänningar,
och en av dom såg ut som en indian :P
FAst sen var det en skitsnygg med coola fickor :D
fast det fanns lixom inte i min storlek ( lägg ut lite bilder Julia )
Sen så tränade jag för första gången på 3 veckor och det gick väl bra fast jag har ju tappat lite kondis och så ..
men men ..
Bild på Julia från förra året ;)
//Tara
2 Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg:

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-10 | 08:44:34
URL: http://vadfanskajagheta.se
Emelie:

Åh vad snygg bild! =D



Sv: tyvärr kunde jag inte ta några fina bilder eftersom jag inte satt så bra! =/ Men min farbror som är superbra på att fota har tagit massa bilder! =D

2011-05-10 | 12:36:50
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: