2011-05-09 | 20:17:40

Oj..

Hehe jag har inte bloggat på ungefär 100 år..
Men jag ska bättra mej ;)
Idag så har jag iallafall varit i skolan til halv 4 och gjort lite allt möjligt :)
Sen efter skolan så åkte jag till Berga och mötte Tara där och så gick vi och kollade på
klänningar på H&M :)
Jag hittade 2 klänningar som jag ville ha men på den ena såg man igenom och de
vill man inte. Och den andra ville inte Mamma köpa till mej .. Och jag har inga pengar.. :P
O sen skulle Tara till sin Karate och så tog jag bussen hem :)
O det va jäääte varmt på bussen så jag höll på att dö ! :P
En bild som Alicia tog på mej för ett tag sen.. Det står mitt namn bara eftersom det är kag på bilden ;)
// Julia
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: