2011-05-07 | 07:58:07

one missed call

Shit vad skrämd jag blev av Therese imorse ...
Hon barra knacka från ingenstans och jag fick panik !
och så bara öppnade hon dörren ..
Fast jag är så trött..
V kollade ju på film igår och då kollade vi på

one missed call

One Missed Call poster

shit vad skraj jag blev !!

DEn hansalar iallafall om at det börjar ringa telefon samtal till hennes vänner efter att en tjej drukandade i en damm... Och det blev missade samtal med ett medelande med hur det skulle låta när dom dog och vilket datumo ch tid, och så går det runt så där men hon vill ta reda på varför så hon kollar bakåt alla som dött och så hittar dom att mamman till en liten tjej vart ine och d
om tror att mamman var psykiskt störd och slog sn dotter med det var den andra dottern som dog i en asmaattack efter att mamman låst in henne i ett rum när hon sett att hon skar sin syster i armen...

Och så klart överlever hon för den goda mamman räddar henne, men nte kilen :(

//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: