2011-04-03 | 20:29:47

Lördag..

Hey, sorry som vanligt, men hallå ! det betyder ju att jag gjort nått :D
Efter discot .. så åkte jag ju till Julia, vi åt och kollade på film sen somnade vi väl sent .. kl. halv 7 gick ett alarm jag glömt stänga av och dagen innan , precis innan vi somnade, kollade jag bussar och det var halv åtta eller 10i10
och vi skulle till stallet runt tio dan efter så jag åkte tidigt och väckte Julia 10 min innan jag gick .. :P
fast hennes brorsa var ju vaken så så jätte mobbad var jag inte ..
Sen så när jag kom hem så var dom som skulle köpa Celmah 2 h försenade så jag degade hemma :P
Efter det så åkte vi till stallet och så red jag ut på ROnja och var lite med Wilma..
som ska köpa, eller har köpt Celmah nu :p
Efter det åkte vi hem, degade och gjorde en rejäll middag och fixade inför idag, !!
bild från i fredags, innan discotr var vi i täby med Vivi och Agnes ;)
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: