2011-04-18 | 22:15:22

vekans film

Sitter och laddar över bilderna från kameran, ska gå igenom några innan jag somnar, :P
Och få Tag på Julia, för vi behöver ta ett snack ..
om väldigt allvarliga saker !!
Men jag kollade på en film, som jag trodde, var lixom bara en film, men det var den inte !
Det var en skräckfilm, och jag fick panik, så 2 gånger sprang  jag in till Therese och bad henne titta med mig,
för jag kunde ju ändå inte sluta titta :S
MEn jag måste se den igen !
fast med nån :P
men den hette iallafall.. hmm...
och den handlar om .. en tjej, som lixom , ja det hände nått med hennes bästis och så dog massa människor, SE FILMEN
MEN JAG VARNAR ER, GÖR DET INTE ENSAMMA OM NI ÄR SÅNNA FEGISAR SOM JAG !!

fast här ska jag visa lite läbbilder från filmen :S
Ähh den får duga !
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: