2011-02-05 | 17:26:33

Dagen !

Hej allihopa !
Förlåt att jag inte har bloggat , men jag har haft jätte mycket att göra
men ska försöka bli bättre !

Idag så har jag varit me pappa på Smedsholmen.
Och det är en liten ö mitt ute i vattnet ;)
Så vi fick gå på isen vilket va lite läskigt :P
Men sen va vi där och hjälpte till lite och bärde grejer och lite sont :)
Så pappa låvade mej att vi skulle få en stoor godispåse :D
Så nu har vi massor av godis :D

Ikväll så ska jag göra en efterrätt med vit choklad och frukt !
Det är jätte gott :D

 
Dert va mkt mera för en stund sen, men min pappa har ätit ganska mkt fråån den :o

// Julia.

1 Kommentarer
Louise:

ååh va gott :D

2011-02-05 | 17:52:29
URL: http://lezici.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: